Event Details
Szanowni Mieszkańcy Domu Studenta „Epsilon”, Administracja DS.- 5 informuje, że w dniach 17-19.03.2025r. odbędzie się kontrola czystości pokoi, łazienek oraz kuchni i korytarzy w całym akademiku. Kontrola będzie przeprowadzona komisyjnie, a jej
Event Details
Szanowni Mieszkańcy Domu Studenta „Epsilon”,
Administracja DS.- 5 informuje, że w dniach 17-19.03.2025r. odbędzie się kontrola czystości pokoi, łazienek oraz kuchni i korytarzy w całym akademiku. Kontrola będzie przeprowadzona komisyjnie, a jej celem jest zapewnienie odpowiednich standardów higieny i komfortu dla wszystkich mieszkańców .
Prosimy o przygotowanie pokoi, łazienek kuchni i korytarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- Pokoje: porządek na biurkach, odkurzone i umyte podłogi oraz utrzymanie czystości na powierzchniach użytkowych (łóżka, szafki, drzwi pokojowe itp.);
- Kuchnia: porządek na szafkach i półkach kuchennych, umyta kuchenka gazowa oraz piekarnik, umyta podłoga, umyty zlewozmywak;
- Łazienka: czystość w toalecie, umywalce oraz prysznicu/wannie oraz drzwi łazienkowe.
- Korytarz: umyta podłoga
Proszę pamiętać na co dzień o prawidłowej segregacji odpadów i regularnym wynoszeniu ich do wiaty śmietnikowej.
Zwracamy uwagę, że dbanie o czystość wspólnych przestrzeni jest obowiązkiem każdego mieszkańca, a w przypadku stwierdzenia zaniedbań, mogą zostać wyciągnięte konsekwencje, zgodne z regulaminem domu studenta.
Dziękujemy za współpracę!
Dear Residents of the Epsilon Student House,
The DS.-5 Administration informs that on 17-19.03.2025 there will be an inspection of the cleanliness of rooms, bathrooms, kitchens and corridors in the entire dormitory. The inspection will be carried out by a committee, and its aim is to ensure appropriate hygiene and comfort standards for all residents. Please prepare the rooms, bathrooms, kitchens and corridors in accordance with the following requirements: • Rooms: tidy desks, vacuumed and washed floors and maintaining cleanliness on usable surfaces (beds, cabinets, room doors, etc.); • Kitchen: tidy kitchen cabinets and shelves, washed gas stove and oven, washed floor, washed sink; • Bathroom: cleanliness in the toilet, sink and shower/bathtub and bathroom doors. • Hallway: washed floor Please remember to properly segregate waste and take it to the bin shelter on a daily basis. We would like to point out that keeping common areas clean is the responsibility of every resident, and in the event of negligence, consequences may be drawn in accordance with the student house regulations. Thank you for your cooperation!
Time
2025-03-17 - 2025-03-19 (All Day)(GMT+00:00)